Klena nerver


Ja det har jag nu tydligen....
Har varit alldeles fööööör mycket de senaste månaderna.
Jobbkaos, vänner/ bekanta/kollegor som mår dåligt av olika anledningar.
Resenärer som är arga, ja givetvis det kan jag ju förstå, men allt detta
tar så oerhört mycket energi. Vart kan man få ny någonstans???
Önskar jag kunde plugga in mig i väggen och laddas upp igen

Idag höll det inte längre...det brast.

Hur dum och patetisk kände jag mig på en skala upp till 10? Jo typ 200!!
Kände mig som världens störta idiot, med mascaran rinnande, stelfrusna händer,
blöta byxor, ett spett i ena handen, en telefon i den andra och ingen som ville
svara på mina samtal och hjälpa mig.
Än är inte dagen slut.....

En dag imorgon oxå....fyyy faaan!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0