Ja......


...denna sommar har varit en känslomässig berg-o-dalbana.
Träffat gamla goda vänner, nya vänner, avslutat gammal
skåpmat, avlivat hunden, plankat in på privat fest, sjukdommar,
vänner som mått dåligt, vänner som blivit uppsagda, fester, jobb,
varit olaglig....nu är det höst och nya tag tas!

Sitter nu med ett glas rött efter fredagsmys med hämtmat.
Ögonen känns grusig efter en jobbsväng till Göteborg ToR.
Men eftersom jag åkte med två störtsköna brudar, Erika o Karin,
så gick det galant trots feber och halsdemoner.

(Dom va så söta...jag satt o slummra i en fåtölj på rasten i Stockholm
och vad gör dom...jo kommer med en vaniljmunk!!!
"Vi lägger den i huvan på jackan", hör jag och försöker öppna ögonen.
ÅH! Tack!! Den va såååå god!!! Vilka arbetskamrater jag har!!!)


Nä nu dags att inta horisontellt läge. Det ska tvättas imorgon, packas inför
Berlinresa innan jag ska på middag.

Men jag tror kanske eventuellt att errorn har upphört.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0