WC-blottare


Men ALLTSÅ!!!

När jag skulle kolla tåget vid ankomst Stockholm gick jag som
vanligt och ryckte upp toalettdörrarna.
Då....va fan....där står en man inne på toan och slår en sjua.
Utan att låsa dörren??
Tåget är helt tomt förutom denne skvalandes man.
Oj förlåt, fick jag fram och stängde snabbt som fan.
Skrattandes gick jag en bit därifrån.

Hemresan va ju mindre rolig. Börja med en försening, ingen
korglutning och bara en modul.
Alltså skakigt och sjögång och inte tillräckligt med kräm i tåget för att få
upp nån bra fart. Som tur var så blev det inte hela havet stormar för mr Förare
lyckades få till gången hyffsat. Farten var det dock värre med.
Dessutom blev det inte bättre av att det regnade bitvis och blev halt på spåret.

Jag bara undrar en sak....kunden i fokus? Vart tog det vägen???

Nåja kom iallafall hem 30 min försent. Resenärerna var suverän! Tack!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0