A day with a twist!


Klev upp 04.00 och jobbade ner till Stockholm.
Åt frukost och sov en stund. Hade bestämt mig för att klippa mig,
så blev det. Känns kort som faan men de äckliga topparna är borta!!

Klockan 13 drog jag och Camilla ut till Gamla Stan för shopping.
Åhhhh vad många kläder, smycken, saker vi hittade. Ville ha.
Vissa saker faller naturligt bort pga storlek, pris mm.
Men lyckades ändå bränna pengar på:
1 fladdermus
2 dargkedjetröjor med huva
1 inpacking
1klippning
2 doftoljor
1 ring gjord av trä
1 plånbok

och avslutade med en goood middag.

När klockan var 17.40 får vi veta att vi ska ta hem ett tidigare tåg.
(som skulle gått 17.21 egentligen)
Vi kastade på oss uniformen och fattade ingenting. Bara dra till spåret.
Kom iväg 18.00 då med 40min försening. Jag irrade mest runt tycker jag
men resenärerna var lugna, nöjda och glada konstigt nog. SKÖNT!!!
Slutet gott förutom för mina fötter, framför allt den högra. Den mår svullet.



Kommentarer
Postat av: anna

Fladdermus!!?

Förklara...

2009-05-28 @ 13:27:41
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0