Rocking heart


Ja vad ska man säga...
Gick ju bra hos Farbror doktorn.
Eller...ja....blev väl inte så mycket
klokare egentligen. Ska ta olika prover.
Han tror att jag kan ha struma.
Jahapp. Att jag har för låg
ämnesomsättning. Eh....jaha.
Tanke:Aha kanske jag då kan skylla min
ökade vikt på detta...jag veet inte.!?!

Sen ska jag oxå iväg på EKGtest.
Mitt hjärta hade tydligen en annan rytm
än den han tyckte jag borde ha...
"Ja det är väl rock-o-discorytmen", sa jag.

Slutord från Farbror D:
"Ja du har ju en härlig personlighet iallafall"
Tack! Det är ju alltid nåt.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men haha! discotakt på hjärtat, det är inte alla som har det! ;P

Hoppas det inte är någonting allvarligt du råkat ut för! :)

2009-03-28 @ 08:09:17
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0