BH incidenten


Häromdan när jag jobba så hade jag ett riktigt klädhaveri.
Den fejkade fickan på uniformsvästen lossna
(hur nu det gick till, detta va dessutom första dagen jag tog på mig den).
På ena byxbent rasar fållen ner.
När jag kommer till hotellet så ser jag, att va fan byxorna håller ju på att falla isär totalt!!?!
Mellan benen är det endast några stackars gummitrådar som håller ihop det hela.
Shit!! Skulle servera en full frukostvagn morgonen efter. Hoppas skrevet håller....

På vägen hem känner jag att fan va det sticker till under bröstet.
Delar ut frukostrickorna och tar mig sen till tjänstecupen och kollar läget.
Inser då att bygeln till BHn har GÅTT AV, och ena delen petar på mig helt ogenerat.
Bara att dra ur skiten. Går tillbaka och serverar kaffe.
Någon timme senare är det dags igen. Sticker som.....under andra bröstet.
Kan det vara sant??? Ja det är det!! Bygeln till den andra kupan har oxå gått av!!!

När vi sen kliver av tåget på hemmaplan så säger en kollega:
"Men jag tror att fållen på jackan oxå har släppt"
Så var det.

Hade ju kunnat extraknäcka som fågelskrämma denna dag




Kommentarer
Postat av: Anna E

HAHAHAHA "Hoppas skrevet håller"

men vad är det som händer vännen?

2009-03-20 @ 09:42:24
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Kattis

hahaha! det är såna här inlägg jag vill läsa! då behöver jag inte sörja så mycket att jag har tre lååånga månader kvar att bara gå hemma och ha tråkigt. När jag faktiskt vill jobba. Men nu är jag inte ett dugg sugen på att ta på mig uniformen! :D

2009-03-20 @ 19:54:36
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0