Totalt sänkt


Har haft  en sån där dålig dag.
Inte kunnat vakna riktigt, ögonen på trekvart.
Jag klev upp och röjde lite på morgon,
tänke sen ut på stan.  Blev så otroligt slut
och trött så jag var bara tvungen att sätta mig.
Innan jag ramlade ihop på golvet, gör ont o är hårt!
Det skulle jag dock inte ha gjort. Satt mig alltså.
Jag tippade omkull och har sovit mest sen dess.
Vaknat till mellan varven och undrat om jag ska på jobbet?
När börjar jag? Varje gång fick jag säga till mig själv att jag faktiskt är ledig idag.
Det känns inte som om jag vart ledig. Känns mer som jag sprungit marathon och
sen blivit manglad och ihopbuntad sådär som en skrotbil.
Ja men herregud jag är ju bara gammalt skrot. Borde lämnas in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0