Tjejen som sprang tills hon kräktes




LÖRDAG:

Det sovs och slöades mest hela dagen. Lurkpromenad i regnet
och sen ner till filmbutiken för rulle och godis.
Vi va faktiskt rätt nöjd med att det regnade. Behövde ju då inte få
dåliga feelings över att-ligga-inne-i-det-fina-vädret.

Efter godis, pizza och en stärkande dusch va vi på banan igen.
Kaffedrinkarna kom fram och hux flux va vi partypinglor igen!!

 
Vi fick stå i kö 1 timme i ösande regn. Men skönt att ha nåt att skylla på
när håret såg ut som fan. Ja mitt ser ju alltid jävligt ut .... men ändå.....

 
Dans och drinkar blandades med ett o annat toalettbesök.
Tjejer går vi ju gärna in 2 o 2 så även vi.  Denna inrättning va rätt
stor till ytan. Förvisso bra men.....inte när Carita  bestämmer sig för att
hon är minsann klar och stegar iväg mot dörren....nej nej nej VÄNTA!!!!
Jag sitter ju där och strilar....nädå hon låser upp och går ut.
Inte lite diskret och stänger dörren efter sig, nej nej.
Slänger upp dörren och bara gåååååår!?!
Det var bara till att knipa och kasta sig fram med byxorna nere för att
stänga och låsa dörren. Förvånade brudar utanför tappade hakan
och stod som paralyserade.

 
När vi senare hoppar in i en taxi hem frågar jag om han tar kort
"Kanske"
"Vaddå kanske?"
"Ge mig ditt kort så testar jag"
"Va?!?Är du dum eller? Stanna biljäveln vi ska av!!!"
In i nästa bil. OK inga problems.
Tills Carrie känner sig illamående. Taxisnubben säger att det finns en påse
i fickan på frmsätet. Bra. En liten Apotekspåse!?! Nåja bättre än inget.
Vi bestämmer att hon får säga till så stannar vi lite tidigare så vi kan gå och
få lite luft. Japp det gör vi. Min kära vän kliver ur bilen och börja ragla iväg med
hög fart. Jag ska försöka snabba mig med betalningen. Kortet funkar inte. Panik.
 
Jag vet inte vart jag är och Carrie är långt bort. Fram med nästa kort.
Snubben börjar bli nervös att han inte ska få sina pengar. Jag ser att hon snart
kommer försvinna bakom en kurva......SHIIIIIIT!!!!
Sen får jag springa som en dåre. Skyfall, klafs klafs....jag skriker vänta....
hon hör ingenting. Jag springer och känner att fan snart är hjärtat uppe i käften på mig.
Jag dör nog. Kommer tillslut fram till svängen och då är hon helt borta.....

Vad gör jag nu? Vart är jag? Inte en människa att fråga. Då...där en blond kalufs synlig
i 2sekunder långt bort i helvete. Hur kom hon dit?
Bara springa ingen. Ropa! Ringa! Nejdå hon bara älgar vidare.
Till slut har jag hunnit ikapp.
"Hej kommer du här och springer?!"säger hon och skrattar dessutom.......
"Hrmmmmfkl jjjskil" Jag kan ju knappt andas än mindre prata, jag är ju för fan döende!!!

Vi tar oss iallafall hem. Den alldeles lysande stjärnan slänger jackan på golvet, går och
 lägger sig....Va fan tog hon inte av sig kängorna?Hmm.....
(hon vaknade upp på morron och undrade varför fötterna kändes konstig...hahahaha)
Ångrar att jag inte gick och tittade för jag hade ju fått världens bild men jag va totalt knäckt
efter nattens marathonlöp.
Magen var upprörd efter detta tilltag. Ja jag va tvungen att uppsöka vattenklosetten.
Hon mådde illa och jag fick hosta upp......hmmmmmm....det är vänner det =) !!!

...................................................................................................................................................................
foton Carita



Kommentarer
Postat av: Carrie



Tack!!! min kära vän för att du tog smällen och kräktes! Själv mådde jag som sagt var oförskämt bra för att ha däckat med kängorna på...... LOVE! :D

2009-06-23 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0