Sommar sommar sommar



Att jag kunde glömma bort
hur underbar sommaren kan vara ?!

Jag har inte gått barfota i gräset på
flera flera år. Bara en sån sak...

De sista dagarna har jag bara njutit:
av gräs, Albin, morfar & mormor, stugan,
solen, vin, Sylviavän, andra vänner via
telefon/internet, blommor och till och
med flugor.

Jag och morfar var och
vattnade på graven några mil bort.
När vi for hem så slog det mig hur sagolikt
vackert det var ute. Wow!
Måste befunnit mig i nån slags dvala med
skygglappar de senaste 10 åren.


Vy från stugan



   
Morsan röjer                                                Min and Bacholor         

Det var så roligt att min andflirt kom i år igen. Love! Jag gick ut på bryggan och
ropade, så då kom han. Vi fick flirta lite även i år. Jag frågade om han ville ha mat.
Ja det ville han absolut ha och gjorde lite circuskonster. Ja då får du ta från 
näven ,sa jag även denna gång. Det gjorde han. Så mysiiiigt!!!!! 




   
Mysråttan & jag

    
Kärlek




   
Bersån                                                          Del av gigantisk rosbuske




   
Världens bästaste bäste vän



Kommentarer
Postat av: Anna E

Guud vilka mysiga och fina sommarkort..och bachelor var på plats haha...Ha det toppen! Kramen

2009-07-01 @ 14:17:46
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan Li, va skönt det är med sommar! Och din fiiina hund ser verkligen ut att njuta! :D

Bachelor var verkligen en pudding! :)

Njut, njut, njut!

2009-07-03 @ 00:32:31
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu saknar jag nya inlägg...förstår att Bachelor tar all din tid nu men en liten rad kanske? ;)

2009-07-05 @ 15:20:26
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Vilka fina kort min vän...fårstår att ditt hjärta blöder idag...är så ledsen för din skull hjärtat/kramis Anette

2009-07-20 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0