Packarpackarpackar!!!!!!


Imorgon bär det av, med buss, till huvudstaden.
Ja jag ska alltså ner privat för en gångs skull. Tycker det blev för dyrt att
ta tåget. 495kr kom jag undan med för bussen, istället för 1200 på tåget.
Den mellanskillnaden ska jag ha roligt för.........(och förmodligen lite kr till).

Packar alldeles för mycket kläder. Förmodligen blir väl inte vädret det bästa
som det verkar men tänk om....ifall...jag måste va beredd på det mesta.
Ska hursomhelst bli sååå skönt att komma bort en stund.
Ledig i 4dagar rena rama minisemestern!!

Ska sitta på Caritas balkong och dricka kaffedrinkar om det så ska ske med
Helly Hansen och regnställ!!



Kommentarer
Postat av: Anna E

Härligt!! Ha det gott i huvudstaden och hälsa Carita!! Kram

2009-06-15 @ 07:21:22
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0