Bäbislampa




Såg denna tingest i ett skyltfönster!?!
Jag bara undrar vem som köper en sån?
En bäbis i grön plast som lyser??????

Tror minsann att jag fått lite färg på
kinderna idag, dom hettar.

Va och gick i Gamla stan och shoppade
lösännu en gång. Vart ska detta sluta?
Får ju lägga in mig på rehab snart.
Diagnos: Shopoholic

Hehe...men kul är det ju...att shoppa.

Igårkväll va jag och kollegan Crister och
käkade på Skrattande Ankan(jätteportion, höll
på att äta ihjäl mig) sen drog vi på Golden Hits.

Christer anmälde sig för att sjunga ikaraoke men inte fick jag höra han sjunga.
Va så mångamånga som ville framföra en sång så...ja vi gick tillbaka till hotellet vid
01 utan att han fick göra sin röst hörd.  Trist!
Dock var det andra som höll ton eller nja vissa höll väl inte direkt tonen då men lät 
det gjorde dom. En kille va helt suverän o så mitt i låten, under instrumental del, så friar
han till sin pojkvän. Jag är ju inte direkt den romantiska typen men...det va så vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0