å Hej å Hå!!


Hela tåget gungar! Fick hålla i mig i hatthyllan som en annan chimpans.
Svingandes hit o dit.
Ooops nästan ner i knät på en karl!
Oj ursäkta råka jag dra dig i håret, när jag grabba tag i ett nackstöd!
Förlåt att min rumpa dunka till din axel!
Hoppsan där höll jag på att hamna i ett decolletage!

Som tur var gick det, inte bra, men bättre efter Söderhamn.

Hade en resenär som tydligen var rädd för chipssmulor.
Han kommenterade till Candra i bistron att det minsann låg chips på
golvet
.........(Eh jaha....och...? vi kollade dessutom golvet och ja inte va
det många korn....)
Efter stund kom han tillbaka:
"Vet du va skillnaden är på flyget och tåget?"
"????"
"På flyget händer det minsann saker när man säger till" bräkte han på.

Vad tyckte han att hon skulle göra egentligen?
Gå ner på alla fyra och plocka upp smulorna för hand eller?
Trolla fram en dammsugare?

Vi funderade på om vi skulle ge honom en lite chipspåse innan han klev av.....



Kommentarer
Postat av: Anna E

Det skulle ni definitivt gjort.

innanför tröjan.

2009-06-11 @ 07:56:26
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0