Exorcist sökes!!


Vilken natt. Visst jag blev tvärdålig,
värsta förkylningen under tisdagnatt.
Tänkte att jag kunde ju minsann jobba torsdag
eftermiddag. Stå i bistron ner till Stockholm,
sova över och sen åka hem fredag morgon.
Ack så fel jag hade!!! Fy fan i helvetet!!!!

Där satt jag med arslet på muggen och
en papperskorg i händerna och hävde ur
mig demonerna som tagit min kropp i besittning!
Väntade bara på att huvet skulle börja spinna
runtruntruntrunt...................

Har iallafall tagit mig hem. Ligger som en
strandad val i soffan och svettas och fryser om
vartannat. Kom iallfall på att mamsen lämnat glass i min frys....
Är ju lättspytt om det skulle bli så......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0