???????


Tillbaka på jobbet sen 3 veckor. Vad har jag då gjort....?:

* Jobbat
* Gråtit
* Haft överliggning i Stockholm, Middag och utgång med goda kollegor.
* Utgång hemma med goda vänner.
* Jobbat
* Lipat
* Shoppat
* Jobbat
* Fikat
* Partat med kollega till 06.30 (hur vi nu lyckades med det?)
* Överliggning i Huvudstaden
* Fått haveri med hals, huvud, feber, hosta och som grädde på moset:
   ögoninflammation.
* Jobbat
* Rivit tapet i vardagsrummet i ren ilska och frustration
* Och skvälat lite till

* Just nu sitter jag på ett hotellrum i Östersund. Från 07.00 imorse.

Köpte en sallad här på hotellet och fick nå jävulskt vidriga
glasspinnebestick att äta med. HUUUUUUUUUU!!!!!!
Jag klarade inte detta, jag rös ända in i märgen...huuuurv...
Så det slutade med att jag kom i kontakt med mitt urtida och djuriska jag
och åt med händerna.




Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud...parta till morgonen skulle jag nog inte klara av längre.

men tydligt är att vi inte alls åker samma tåg längre... :(

Synd...

2009-08-18 @ 12:17:16
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0