BH trubbel


Försöker hålla mig vaken allt jag kan.
Inte så lätt för jag har hur tråkigt som helst!!
Men å andra sidan så orkar jag inte göra nåt annat heller.
Varit o fikat på stan, sen gick jag runt, runt och letade BHar.
(eftersom det nu är 3st som jag lyckats knäcka bågen på, fattar inte hur?!)

Jag AVSKYR att prova dessa tingestar.
För det första bara att hitta en passande storlek.
Bara för att det står en viss storlek så betyder ju inte det
att det är den storleken, på nåt mysiskt vis.
Sen formen!! Men jeeesuuus formen!! Vad det inte är lätt.
Inte för strutiga, platta, inte ramla ut. Hitta rätta lyftet. Och så
får det inte se ut som om man har fyra tuttar. Kovarning!!
Måste vara något bredare band än ett snöre, över axlarna.
Annars skär det in i fläsket. Samma lika bak i ryggen.
Hmm inte lätt.

Ja jobbigt var det men hitta iallafall två stycken som får duga,
mmmm duga helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

För det första!Du har stora Boobs!!Det är därför du inte hittar bhar:-)Sen ska du unna dig att gå på Sköna under eller nått annat lite dyrare ställe där du kan få hjälp att hitta en som sitter bra.Sen om du har tråkigt nån fler gång så bor jag på klackvägen 9f!!Du är alltid välkommen hit.Matte är sååå snäll så du kan känna dig trygg trots att du håller på att bli flintis,hjärtstopp och allt annat som har med struma och göra;-(.Det kommer iaf orda sig för oss..eller hur?kom ihåg att du är ett stört skön tjej!!/kramar i massor

2009-04-05 @ 11:16:34
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret
Postat av: Anna E

Samma problem här..tänker varenda gång att man kanske måste HA bröst för att ha BH eller hur var det? Kram

2009-04-07 @ 08:35:57
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0