Uppdatera min hjärna...


Ja tack! Skulle behöva göras en rensning, uppdatering och utökat närminne,
samt en reparation och eventuellt dra åt några lösa/borttappade skruvar.

När jag kom ner till hamnen och skulle hämta bilen så gick jag dit jag
parkerade igår. Men va fan är bilen?? Den var ju inte där!?!
Kände lite lätt att panik ville infinna sig. Inte nu igen. Nä bilen va borta!
Hmmmm....Undra om jag verkligen ställt den där. Tänka Tänka Tänka!!!!
(innan jag ringer polisen)
NÄÄÄÄJ!!! Jag hade ju för fan ställt den på ett helt annat ställe. IDIOT!!!

(Förra veckan gick jag ju in med tallriken till badrummet och tänkte lägga
den i toaletten. NÄÄJ!! Det va inte diskmaskinen. Inte så frächt att diska i toan....)

Igår åt jag en tunnbrö´rulle...men hjälp! Va ju ett helt kilo mos i den och bara
en stackars tragisk korv.
Sen drömde jag en mardröm om agressiva valrossar som bet och jagade
iväg mig  mig mot stora masstandade hajar som vlle äta upp mig.
Vaknade med ett bhhhuöö. Kallsvettig. Vettskrämd. Torr i käften.

Livet är inte lätt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vännen....hur MÅR du??

Skickar massor med varma kramar...

2009-04-10 @ 11:25:42
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0