Tar det aldrig slut?


Det räcker med skador på min stackars nacke/rygg, jag är ju redan som ett plockepinn.

Fick ha första klass ner till Göteborg i tisdags. Helt ok.
När jag ska ställa in ett bleck med läskeblask tillbaka i kylen  så vobblar vagnen
till, ja det är ju inget nytt. Jag håller givetvis krampaktigt tag i läsken istället för
att skydda mig själv. Nä men ooh inte tappa läsken på golvet.
Istället få nacken sig en knix när jag försökte parera alltihop.
Oskönt som bara den...Var tvungen att sätta mig på golvet an stund och bara andas.

Varför släppte jag inte läsken? Bra fråga, nästa!
Va det värt att "rädda" dem från ett fall i golvet? Nä absolut inte, vem tackar mig för det?
Är jag ett pucko? Ja tydligen.
Har jag ont? Ja och det knakar o sprakar. Skaderapport skall skrivas.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0