Party, vin o charader

Jag hoppade runt, försökte likna en kråka, pästens lilla kråka för att va mer exakt.
Åppelmunkar, kaffe, snaps och bubbligt vin, ja det satt som en smäck.
Vad mer kan man begära på en fredagkväll, hastigt o lustigt.....

Kul hade vi. Jag dundrade in i lägenheten vid 03-tiden och kände mig som
15år igen. (Mamma hälsade på i helgen (fast hon visste att det ev blev fest,
meningen va att den skulle va hos mig men..ja så blev det inte...)
o då är de lätt att fjortiskänslan infinner sig, hon kan inte sova förrän jag är hemma,
när kommer jag hem, osv osv.  Men va fan jag är glad att jag har föräldrar som bryr sig!!!!!!

                                                               Kvällens citat: "I glim sometimes"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0