Uppblåsbara


Vaknade med ett fånigt flin. Jag drömde att jag skulle åka hiss.
Hissen  befann sig i samma utrymme som en toalett.
Tänk, kombinerad toalett och hiss.  
Hissen stod snett pga toaletten , smått lutande uppför när
jag klev in. Inne i hissen stod det sopor. Ur soppåsarna
rann det nåt äckligt gult illaluktande klägg. Detta kom på mig
och mina påsar.
Smått irriterad klev jag ur hissen och befann mig utomhus.
Är visst påväg till mina föräldrar. Det är sommar.
Går förbi ett mindre bygge.. Slänger käft och blir
bjuden på kaffe.
Föräldrarna kommer dit. Byggarna undrar va fan jag har i påsen.

"Har köpt paket till farfar, uppblåsbara Barbara", säger jag och visar.
"Jag är en kanske en riktig matchmaker"

Det va det fulaste jag nånsin sett

Då vaknade jag. Gu så sjukt.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0