STRESSAD!!!!!!


Fan fan,klockan är reda över 13!?!!!? Desperat som en dåre åkte jag på Birsta strax efter 10.
Tur jag åkte då för nu va det kilometerlånga köer både in o ut o hit o dit!
Försökte sy en kjol som jag tänkt ha ikväll då... men......har tydligen tappat både kreativitet
och syförmåga. Blev ju bara ankplutt av alltihop.
Så...ett desperat försök att hitta något.

Och........WOOOOOOOW!!!! Jag hitta både en kjol och top + en Bh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyckliga jag!! Happy happy happy!!!

Först skulle jag hämta ut min fettvåg som jag redan betalt. DOM HITTADE DEN INTE!!!!!
Morr, spott o frääääs.
Jag blev monsterarg inombords, i det tysta. Men det rök nog bra ut genom öronen.
Efter 30 minuter i butiken återfanns dock min våg.
(uppenbarligen dålig kommunikation o ordning i denna butik)
Hursomhelst jag blev nöjd o glad.Va oxå nöjd över att jag inte gjorde utfall mot den stackar killen på lagret......

Oj oj nbu bäst o sätta igång innan mina kollegor kommer. Om dom kommer.
Ja några ska det väl bli iallafall!!

Kul Kul!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0