Julfest


Vad ska jag säga?

Servitrisen glömde mig hela tiden. En karl kom och
anklaga mig för att ha tagit hans kavaj?!?
"Ursäkta mig att vi lät din kavaj, som låg på golvet o
skräpa flera meter bort ifrån dig, att hänga på min stol
för att inte bli helt förstörd av trampande fötter"

Jävla idiot!!!

"Jag har ju en massa viktiga saker i fickorna,, kreditkort, telefon bla bla bla"
"Ja eftersom du inte har förmåga att hålla reda på din kavaj så kanske du inte
ska ha viktiga saker i den, du kanske ska ha dom någon annanstans. "
Komma och anklaga oskyldiga får mig skogstokig,
men jag fick iallafall in några väl valda ord.

Det enda jag kan säga är:
MAN HAR JU INTE ROLIGARE ÄN MAN GÖR DET!
(Och det satsade jag stenhårt på, o nog faan fick jag jobba hårt på den biten)

Detta var första firmafesten jag varit på....................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0