Singing in the rain..


...Nä jag varken sjunger eller skrattar.

Är i Stockholm hela dagen.
Planen va att gå ut i den önskade solen.
Men ack va jag bedrog mig. Det regnar ju!?!
Fast det är väl kanske lika bra det, har satt
sprätt på för mycket pengar denna månad.
Vet inte vad jag gjort med dom heller...?
Shit the same. Lever bara detta liv en gång.
Så jag fortsätter väl med att försöka köpa
mig lite tillfällig lycka.

Har sovit några timmar och haft helsjuka
drömmar om karaoke, hundar, snö,
ett handfat, en bok och en pannlampa.






Kommentarer
Postat av: Anna E

Handfat....? Mm...själv har drömt bebisdrömmar igen...vad ÄR det här?

Kram på dig...förresten - antibeach var det skönaste ordet jag hört på länge haha...garvar än...

2009-05-19 @ 07:16:11
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0