Trots allt..Livet...


...går vidare. Fick dödsräkningen
häromdan. 2767kronor kostade det
att bli påmind om vad jag gjorde fredagen
för två veckor sen.

Hundhår som kryper fram, en frolic i jackan,
ben i skåpet.......

Igårkväll halvlåg jag i soffan, som jag brukar,
och tittade på tv. Plötsligt uppstod en odör. 
Lukten av en riktig hundfis. Albinfis.
Den lukten tar jag inte fel på. För en sekund
trodde jag att han låg nedanför soffan.

Kanske gjorde han det...........
och släppte en smygare.......vet inte..
Jag vet bara att det inte var jag.




Kommentarer
Postat av: Anna

Så mycket pengar för att förlora en livskamrat...:(

Hoppas i alla fall att du mår bättre nu...har du semester med eller?

2009-08-09 @ 13:47:02
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0