Jag en Skalbagge på rygg


Denna helg fick sig vardagsrummet lite nytt utseende.
Föräldrarna utförde jobbet även nu. Tack!

Ja jag va ju inte till mycket hjäp alls mer än att jag fick säga
var alla grejer skulle placeras nånstans. Jag kunde inte ens peka....

Hela jag brakar väl ihop snart...verkar det som.

Jag och morsan va på Coop för att handla. Vid skoavdelningen stannade
jag till för att kolla lite. Står bara där och så pang babooom, totalfreeze.
Ont ont ont!!! En sån jävulusisk smärta i ryggraden mellan skuldrorona.
Vad gör jag nu? Jag bara stod där och försökte andas, vilket inte va lätt för
då gjorde det ännu ondare. Var tog modern vägen?
Med smygande steg försökte jag hitta åt henne. Där!!
"Vad gör du? Svimmar du?", morsan ser förskräckt ut.
"Nä men jag måste gå o sätta mig, nåt hände i ryggen/nacken", kvider jag.

Tog mig ut till fiket där fadern satt. Men alltså...jag kom ju för fan inte ens ner i
stolen utan att gå av. Andas!! Andas!!!
Vet ej vad som hände men helgen gick åt helvete. Kunde inte ens lyfta armarna
upp till ansiktet för att klia mig. Patetiskt!! För att inte tala om att försöka lägga mig
ner eller ännu värre försöka ta mig upp igen. Sova va ju inte heller nån höjdare,
vaknat varje gång jag försökt vända på mig.

Just nu ser jag ut som jag har stelopererat både rygg nacke och överarmar.
(Kan inte ha vara en vacker syn...men alldeles säkert väldigt komisk)

Men jag kan iallafall andas utan att det gör ont....Jippi!!

Bara en sån sak att gå på toaletten...hmmm...inte så lätt kan jag ju meddela.
Det kostar på.,

Skalbagge på rygg, ja jag vet hur dom känner sig!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman, det där lät ju inge bra! Hoppas det blir bättre! kram

2009-08-24 @ 22:56:23
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0