Gisslandrama


Inatt va jag utsatt för ett gisslandrama. Alla skulle lägga sig på golvet.
Jag låg på tröskeln halvvägs ut från en toalett. Några svartklädda figurer
med vapen skrek åt oss. Då blir jag kissnödig och ålar mig, i slow motion,
bakåt. Smyger igen dörren och tömmer blåsan. Sen lägger jag mig i position
igen och ingen har märkt nåt. 

Nykissad känner jag mig stark och ska försöka
fly och skaffa hjälp. Plötsligt ser jag vem ledaren är...en av våra nya förare....
Sjukt. Jag lyckas iallafall fly och springer ut till skogs...????
Jag springer och springer tills jag kommer på att det va väl jävligt korkat att
springa till skogen.
Då vänder jag. Kommer fram till ett villaområde och ja där bor ju en kompis.
Va bra, nu får jag hjälp. Tar mig dit. Hon är jättekonstig och ser inte ut som hon.
Skiter fullständigt va jag har att säja och maler bara på om sina grannar.
Får dock låna telefon. Ringer polisen och dom måste bevisa att det är ploisen jag
pratar med. Telefonen kan ju vara avlyssnad.......

Där ringer klockan och det är bara att kliva upp.

Jag undrar varför jag så ofta drömmer att jag går på toaletten..................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0