Lipsill


Otroligt nog så hände det ingenting på jobbet. Så   s k ö n t !!!!
Nu kanske hjärtat kan söka sig neråt från halsgropen till sin rätta plats.

Efter arbetspasset va jag på seans för första gången i livet...
Intressant....kan absolut tänka mig att gå på det fler gånger.
Framför allt med färre människor.

Just nu sitter jag och försöker återhämta mig efter hysteriska grinanfall i ca 1timme.
Anledningen är filmen "En Sång För Martin"-Sven Wollter, Viveka Sehldal 
En film alla borde se. Tänkvärd. Starka rollprestationer. Men framförallt en
inblick i hur tillvaron kan förändras, raseras av sjukdom. Alzheimers.





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också varit på några seanser, men för länge sen... vem var det som höll i den?

2010-04-11 @ 17:08:31
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0