Tårarna sprutade


Fy fan ända in i helvete!!! Vad jag har grinat. Är helt förstörd!!
Kollade på `Marley och jag´. Filmen va ju söt och rolig men....
så kom slutet (som jag var varnad för av Honan) och jag bröt ihop.

Dessutom blev det ju ännu värre eftersom jag givetvis kom att tänka
på min egen Albin-mys.

Var tvungen att ringa morsan och höra hur han mår. 
Tyvärr var han dålig i magen. Så dålig att han till och med skitit i bilen.
Stackars vännen. Vilken ångest han måste haft. Han har ALDRIG någonsin
gjort det i nån bil eller inne. Han ska gräs eller helst trycka arslet in i nån buske.
Inte ens när han 7,5vecka gammal fick världens sjuka.
Fullkomligt vägra i sten redan då att sätta sig inne. Vilket jag va väldigt tacksam över.
Så oj oj min lilla dammråtta...

.
                    Albin och jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0