Sjuka huset


Ja vad ska jag säga.

Såg just de  lokala nyheterna. En kvinna skickades hem från
Sjukhuset. Detta trots att hennes fot var blå och utan puls.
Fyra dagar  slutade det hela med att kvinnan fick amputera hela underbenet.

Blir jag förvånad?? Näe! Tyvärr!!

En kompis till mig fick 500kg innertak i huvudet vid en arbetsplatsolycka.
Blev skjutsad till akuten. Han fick ligga och bli utsträckt för att han tryckts hop.
Nåra timmar senare skickar dom hem honom med Tradolan.
Han mår skit. Svimmar och mår illa. Han uppsöker sjukhuset 3 gånger till.
Ingen tar nåt på allavar.
Vad är det man inte förstår i 500kg tak i huvudet??
Borde han inte bli röntgad från huvudet ner till tårna?
Nu ett år senare har de kommit på att oj då "du slet nästan av fästena i nacken
och så har du ett brott i en kota. Du kunde ha dött."

HALLÅ!!!HALLÅ!!!!

Ja jag har många fler incidenter från detta sjuka hus men jag orkar inte
fundera på det just nu. Blir såååå förbannad.

Vill inte få fler grå hår......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0