Nytt hem, nya kuddar.


Ja som om jag inte fått nog av
all home-makeover efter 4 dagars
intensiv närkontakt med modern.
Va ju bara helt enkel tvungen att sy
mina nya kuddar till balkongen.
(blev bara 4st för tyget räckte inte...)

Köpt 2 nya växter oxå. Kunde inte
motstå en solros och en neongull-
ranka.

Nu skulle jag helst vilja sitta därute
och dricka nån alkoholhaltig dryck
och bara mysa........
(men ska börja jobba 04.17 så....)


Jobbar istället hårt på antibeach-09 med hjälp av lite chips......suck!!!!!!!!!

Det är lika jobbigt att renovera som det är kul att få en ny touch på hemmet.

Nu är ju äntligen lägenheten ett hem igen efter att ha sett ut som som en 
krigszon. Varenda lite dammpartikel har gnuggats bort. Dammsugaren har
plåstrats om. Mina svartjobbare har åk hem. Tog ett ångestfyllt farväl av min
älskade fyrfota vän.

Försökte döva smärtan med en glass på stan med god vän
men glassen smakade fan själv. Undra om nån tänkte förgifta oss?!
Buuuuääääh, uuh den va vidrig.
Inte blev jag nå gladare direkt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0