Bottenlös


Blev en spritdrickarkväll igår.
Trotsade åskan och intog balkongen.
Vi drack o drack men spriten nådde aldrig nån botten.
Skumt. Men kul hade vi!

Drog ner på staden och Bishop. Mycket folk.
Helt plötsigt kommer 2 tjejer och sätter sig vid vårat bord.
Frågar inte om de får sitta där. Dom säger inte ett pip. Men ja ja vi bryr oss inte. 
Efter ett tag så halar ena bruttan upp en kamera och ska ta kort . På oss! På mig!?!
"Varför?" frågar jag.
"För du är såå lik en kompis", svarar människan.
"Jaha, vad heter hon då?"
"Eh....det vet jag inte.." säger hon.

WHAT?! Dom va så jävla skum. Konstig känsla fick vi redan nä dom satte sig.
När en av dom dessutom ska fota mig för att jag är lik en kompis hon inte ens vet
namnet på, ja då va det som att va med i Twin Peaks eller nåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0