Farbror Dr


Huvudvärk, ond nacke/rygg, sjuklig trötthet,
lår som domnar bort, ibland ljud-och ljus 
som skär igenom huvudet med lätt illamående
som följd. Tycker jag hör sämre oxå.
Och som kronan på verket, HÅRAVFALL.
Käkar hårtabletter men inget händer.
Håret blir bara tunnare o äckligare.


Nu ska jag iallafall gå på koll hos farbror doktorn.

Kanske har jag brist på nåt.
Kanske är nåt i kläm nånstans.
Kanske är jag bara fet o lat.
Kanske jag bara inbillar mig.
Kanske är det vädret.
Kanske är det ingenting.
Kanske är jag besatt.
Kanske är det bara åldern.

Ja ja. Kanske kan jag få ett svar.










Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Men fy faan din stackare!!!Duuu...jag förstår om du skulle vräka i dig en påse krokbågar varje dag med dessa plågor!!Grr!Hoppas läkarn kan hjälpa dig/kram

2009-03-15 @ 13:28:39
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0