Det ska jävlas


     

Äntligen var det utgång på schemat. Allt stämde med att
va jobbfri, barnvakter, pengar, kläder osv.
Vad händer???
Jo mitt huvud håller på att ramla av. Hela dan jävlades
nacken med mig. Knaprade treo som smågodis, men va
hjälpte det. Bara dricka vin och försöka förtränga smärtan.
(gick ju inte heller så bra då men...)

Vi åt gott och hade det nice. Restaurangen bjöd på för-
och efterrätt, 1årsjubileum. Lovely!!

Vi drog vidare. Huvudet värkte. Puben nästa.
Hittade ett bord. Huvudet sprängde. Sitta o försöka va
social när det sprakar och blixtrar är inte lätt.


Vi ska dra vidare till nöjesskrapan. Utanför puben är en
väldigt mycket överberusad herre. han försöker vingla
iväg. Han for fram o tillbaka. Oj nu är han på väg in i ett
skyltfönster, näj han missade det. OJojoj....efter att ha
undvikit fönstret måste han gå baklänges och då...smack
rätt ner i backen och huvudet klonka till i backen.

Ajajaj. Ambulans kom, men konstaterade att det gått bra
och att mannen mer va ett fall för polisen.

Detta med övarförfriskade-mannen tog en massa
dyrbar tid. Så vi löste in oss för 100kr för 40min?!?
Vilket slöseri!!! Huvudet va ett enda stort fyrverkeri
och nacken gick knappt att röra.

Då blir det såklart tryckare....å nej. Jag hann inte
undan. "Ska vi dansa?". Eh...eh.. jaha...
(nu är jag ju uppfotrad som så att man nobbar inte och
detta sitter i ryggmärgen)
Vet inte men, jag kan ha sett mjuk o go ut, som en
fluffig kudde. För killen mer kramades och gona in näsan
i nacken på mig och lät:
"Mmmm Mmmmm va mysigt".
?????????Jag då? Jag då? Va det av intresse vad jag tyckte?

Sen va det en till som ville krama kudden till musik, men
utan egna ljud. Kompis till en kompis förvisso men jag är
väl som sagt mjuk att hålla i.
Erbjudande om efterfest. Nej tack, hem och fixera nacken.
ja men jag kunde ju få massage. Ja det tror jag säkert,
tack men nej tack.

Mitt huvud va till salu!! Jag kunde betala för att nån skulle ta det.
All denna smärta för att jag sov på fel kudde fredagnatt.
Scaaaaaaryyyyy!!!!



Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Fy faan vad trist.Strongt att ändå ta dig ut..och småhångla..utan kyssar men ändå;-)Tryckare är nice men jävligt pinsamt!!He he!

2009-03-22 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0