Dolda kameran eller...


Vad fan är det frågan om?? Jag bara undrar!!
Igår när jag skulle in på hotelrummet så kom jag ju helt enkelt inte in.
Stog där som ett fån och förde in kortet(nyckeln) gång på gång. Blev grönt en halv sekund, sen rött.
Inte gick det att öpna dörren. Bara ta sitt pick o pack med sig ner till receptionen igen.
Jag fick ett nytt kort. Tog mina saker och åkte upp.
Deja vu!!! Detta hände ju alldeles nyss. Blinkade till i grönt, sen blev det rött.
Dörren gick inte att öppna!!?!
Samlade ihop mina saker än en gång och så ner till receptionen.
"Va! fungerar det inte ändå???", säger hon i receptionen.
"Näää"
Jag fick ett nytt rum med nytt kort. Denna gång gick det bra. Äntligen.

När jag kommer till basen i Stockholm ska jag växla lite i den finfina växlingsautomaten.
Väd händer??? Jag lyckas få in en hundring men när en femtilapp skulle matas in va det kört.
Jag matade in. Apparaten spottade ut. Jag matade in. Apparaten spotta ut.
Jag matade in, den kom ut igen.
Jag provar en ny femtilapp, platt och fin.
Apparatjäveln spottade ut ALLA mina fina oskrynkliga femtilappar!!!!
Vart är kameran? Va helt övertygad om att det måste vara dolda kameran.
Men nej, den ville bara jävlas lite.

Kommer till Göteborg. Ska gå igenom såna dära skjutdörrar som öppnar sig själv.
Vad händer, den öppnas inte såklart.

Imorse ska vi in på basen i Göteborg. Jag använder mitt passerkort och knappar in koden.
Vad händer?
Jo naturligtvis lyser det grönt men dörren åker inte upp. Ingenting händer.
En kollega testar= dörr upp!!!!!

Sitter nu i stockholm och undrar vad mer som kan bli idag...........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0