Mansklasar och 80-talsbaren


Dom hängde som desperata druvor
i en klase.
Killarn, karlarna, männen. Runt min kära vän.
HAHAHA!!! Inte insåg druvorna att dom inte
spelar i samma division som henne!!
Underhållningen var total under fredagskvällen.
En närstudie i hur hannarna visade upp sig,
sprätte runt likt uppvaktande fåglar.
Men det är klart, förstår dom, för hon är ju vacker
och har en enormt fin utstrålning.

Vi va på Anchor en sväng, där pratades det om
Barbapappa, dracks en rosa hellikopter
och så blev vi plåtade av nån slags vimmelfotograf.

Mesta tiden spenderade vi på Golden Hits.

Så ska jag gå ut på verandan för att ta ett bloss.
När jag kommer tillbaka kommer en snubbe som gubben i lådan och undrar om allt är OK?
Ehhh, ja absoluut. Då visade det sig att de va flera som trodde att vi bråkade och att jag stack.
HAAAAAAAAAAAAAHAAHAHHAHHA!!!!! WHAT??? Hur tokigt kan det bli??? Maxat!!!!
Vi fattade inte riktigt hur dom fick till det men......


      
På natten tog jag med mig lurken ut på en liten luftning i parken.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken söt liten voffing! Ser han nått? :P

Men Li. Desperata druor?? Haha! Har jag aldrig hört :P

2009-06-17 @ 22:04:08
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0