Uniformen från helvetet


Va i förra veckan och hämtade ut paket med nya uniformsdelar.
Inga byxor fanns med. Dom skulle komma senare för:
"eftersom jag är lång och måste förlänga benen så prioriterades inte detta utan
korta byxben gick först...."
jaha???? ska man straffas för att man är lång nu oxå?
Hur som helst så några dagar senare kom iallafall en avi till, med byxorna antar jag.
Var nu ner på macken för att hämta ut:
"Paketet är inte här än....har aldrig sett nåt sånt här förr men ditt paket är rödflaggat?!
och så står det att paketeringen är undermålig.....",
berättar killen i kassan.

Vad är det med mig och denna uniform??? Just wondering??

Är det nåt jag verkligen behöver så är det ju byxor för dom håller på att ramla sönder totalt.
Varje resa är lika spännande...ska jag måsta visa röven idag??



Kommentarer
Postat av: Hanna

Damn uniformer! Hoppas den dyker upp snart! Och att du slipper vara bakis mycket längre! ;P

Jodå, europaresan blev mycket trevlig! Lite längre vore inte helt fel!

2009-06-01 @ 15:06:50
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0