Livet- en ständig förändring


Men alltså...vad tiden går...fortfortfort....

Snart är det jul oxå....suck. Har försökt tvinga fram nånslags känsla
men...nae det går som dåligt. Nåja, gjorde ett  tappert försök även i
år genom att pynta lite. Minimalt.

Jobba ska jag göra på Julafton, till 16.00. Får jag inte ledigt på Juldan
ja då blir det verkligen en skum känsla...trots att jag inte är mycket
för firandet liksom. Den skumma känslan består ju då i att sitta helt
ensam...på Julafton. Ja det känns väldigt konstigt faktiskt.

Julbord med jobbet i lördags. Vi va inte många men vi hade jävligt kul!
Mindre roligt var det att jobba på söndagen....Näe! jag var inte bakis.
Däremot tröttare än tröttast. (Ja inte för att det var nåt nytt tillstånd)
Dessutom blev vi 1,5timme sen.

Jo!! Har ju hunnit med en brand på tåget oxå, för några veckor sen.
Jag tog på mig en övertidstur. När vi skulle hem så blev det tvärnit strax
innan Skutskär. Kabelbrand. Luktade inte gott. Vi fick evakuera och vänta
på bussar....3timmar sen hem. Hmm....där fick jag för att jag trodde jag
skulle sluta 10.00..........


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0