Yrskalle


Tror att jag ska börja jobba 13.20...men näj klockan 11 blir jag varse
 att 11.20 skulle jag börja. Trodde det var torsdag idag.
Ja jag trodde ju äen att det var onsdag igår. När jag småstressad
ska backa ut från parkeringen vad händer? Jo;
Jag kollar åt sidorna och backar....WOOOOOAAAAAH hjälp!!

En bil kommer från ingenstans, fort som fan. Kastar mig på bromsen.
Klonk! sa det.

Helvetehelvetehelvete!!! Jag har inte tid med detta! Fanfanfan!!!!!!
Stänger av bilen, går ut och kollar den andra bilen.........Puh!!!
Syntes ingenting som TUR VAR!!!!! Vadragkroken som toucha lite lätt.
Men....tänk om jag backat fortare...ojoj...ajajaj...inte kul...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0