Vimmel


   
3st vedträn på övergångsstället.           Civilpolisen va på hugget denna afton.

Fan va härligt det va att kunna sitta ute och käka. Jag och Josefin åt på
D6. Fläskfile´planka o så dela vi en vinare innan vi mötte upp Caritavännen
på Anchor. Där blev det rockkaraoke och Irish coffes...mmmm gott.

En schysst grej fick jag va med om. Jag backade in ien snubbes armbåge.
Snacka om att jag kunde känna mig liten för en gångs skull. Han va väl
2.10 lång.

Vi drack o vi sjöng, ja inte på scen men på sidan om. Pengarna gick åt hårt!!
Kul hade vi!! Hemma igen på hotellet så kom vi på att vi nog faktiskt va lite
hungrig. Japp, ut igen, tog ut pengar och sen in på kebabstället och åt. Gött!

Resten av natten blev jobbig. Hade så jävulusiskt ont i halsen. Inte lätt att
svälja när det känns som om det sitter en kalkon i vägen.

Inte ett litet dugg bakis iallafall och det är ju väldigt positivt!

 
Här sa brudarna go´natt. 02.30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0