Ja jag erkänner


Jag är fullt utvecklad rasist mot
hela läkarkåren!!

Aldrig att dom lyssnar, aldrig blir man
tagen på allvar.

Blev totalt överkörd idag.
Slutade med att jag sa:
"Ja men va bra då far jag hem nu på en
gång. Behöver ju inte vara här. För jag är
ju ung och frisk. Hem och bara vara glad
över detta"

Dr i fråga var en sån där klämchäck
jag-vet-allt-och-jag-är så-jävla-smart-typ!!
Han kunde inte förstå varför jag var där alls.

Jag va ju frisk. Han hade minsann gått igenom papperna
han fått och kunde ju inte hitta nåt som var fel. Jag va ju fortfarande så ung.
Men ...så hade han sett nåt i pappret (nu va han ju sprickfärdig av stolthet och ett brett
jävla flin) jag äter ju minipiller. Ja det var ju dom jag tappar håret av.

Jag ifrågasatte mina andra symtom om dom hade med det att göra oxå?
Nä det ville han inte prata om. Jag försökte gång på gång att han skulle höra på vad jag
ville berättamen näj han lyssnade inte. Han bara bräkte på så stolt om dessa piller.
"Sluta äta dom så mår du bra"

Ja vad vet jag kan väl tänkas att de kan var en bov i detta absolut.
"Borde inte jag märkt nåt tidigare, jag har ätit dem i fleraflera år"
Det ville han inte heller svara på utan bara upprepade sig och sa:
"Sluta med piller och gå till gyn"
 I allt detta ältande säger han oxå att han inte kan nåt om dessa piller.....?!?

Det osade nog en del om mig när jag tänkte gå därifrån...
"Jamen du ska ju ta EKG prov oxå"
"Varför då jag är ju frisk!!"




Kommentarer
Postat av: Anna

men...menar du allvar???

vad händer nu då? ingen utredning?

2009-04-22 @ 12:53:34
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0