Happy meal!!


Happy Days, tisdagar o torsdagar,
så jag och morsan tog Happy Meal,25kr.
Där satt vi med varsin barnbox med äppel-
bitar och monster.
U N D E R B A R T! ! !

Har köpt nya tapeter till hallen och köket.
Så nu ska det bli pyssel framöver.

Funderar på att ha en "riva-ner-på-väggarna-
fest". Det blir ju lixom lite kuligare om man är
flera och dessutom får dricka lite vin samtidigt
som man får va lite destroyer.....

Kan inte fatta att jag är sjuk IGEN. Sanslöst!!
Spottar slemmiga rödgröna loskor och halsen
känns som ett öppet sår.

Typiskt när jag ska va ledig 1vecka. Fast slipper ju iallafall sjukskriva mig. Det är bra.

Positivt tänkande!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0