Blodjävlaprov


Nu är det iallafall gjort. Som vanligt rymmer mina ådror vid detta tilltag.
Så det får snöras åt, pumpas med näven, daskas på armen upprepade gånger.
Till slut stack sköterskan in nålen och blodet flödade.

Nu har jag ONT i min arm. Fan va pjoskig jag låter!!!

Skulle haft Bistron imorgon och jag var sååå glad över detta, ända till Göteborg.
Den lyckan blev ju kortvarig. Dom har bytt befattning så jag ska ha...såklart...
TÅGET!!! Men jag har ju nästan jämt det när jag ska dit så...ja det är ok.

Blev ju lite gla igen när jag även fick byta befattning på fredag. Då får jag ha
le Bistro! Skööönt!!!!




Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Ähh sluta pjoska nu!!Tåget är kung att ha och du är ju Freddie Kruger så det är väl bara att ta ett rakblad och ta lite blodprov;-)Näråå nålar är hemska!!!!Men att pierca sig och göra tatoos det går bra.Men en liiiten mini nål då gråter vi flooder.Nää nu måste vi tuffa till oss du och jag!!!Faan vi ska ju mörda och mördas å kan vi inte vara geeks!!/puss

2009-04-07 @ 09:25:01
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0