Big shopping



        
             75:-                             35:-                              50:-

3 väskor från Myrorna. Spana in, en äkta Gucciplagiat , haha!!
Ja jag har visst dille på väskor...........jag vet. Finns ett gäng i
förrådet som bara väntar på att få bli använda...........................


Fick ett infall, jag och Camilla for till Ikea och jag köpte detta till balkongen:

       
              

2st Solcellslampor i orange+ några små orangea "pluppar".
De fick bli en grön filt i brist på oreange. Men den kommer ju
att matcha mina gröna krukor.
 Åhh vad  snyggt det kommer blir out there.......
(Kan ju fan inte bli sämre!)

Trodde jag skulle orka sätta ihop möblerna men näj.
Ska gå och sova. Har längtat hela dan.
Suttit på utbildning och höll bara på att somna hela tiden.

Va totalt förvirrad i morse. Fatta inte varför klockan ringde.
Varför? Vad ska jag göra? Vad? Vad? Vad? Ska jag jobba?
Var då? Hur då?  (Äcklig känsla, är det så det känns att bli dement?)
Efter några minuter kom jag iallafall på att jag skulle på utbildning.

Nä nu bäst att försöka sova. Börjar jobba 03.33....................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0