Båååååring


Klockan ringde 02.30. Ofrivillig snoozning till 03. Skynda skynda.
Kom på jobbet 03.30. Puh! Kändes rätt så meningslöst måste
jag säga. Öppna bistron 05.30 och så kliver man av 07.00.
Är alltså i Östersund just nu. Tre timmar kvar att slå ihjäl.

Tänkte att jag skulle ta en promenad, gå på stan, äta nåt och
bara sitta och glo lite på folk. Tänkte oxå göra inpackning...
men det hinner jag ju än...

Vad har jag då gjort? Absolut inget javla dug!  Har fortfarande inte
klivit ur sängen...................suck! Så värdelöst!!

Jag skyller på fulvädret. Vem vill ut i dimma, grått och kallt med
inslag av regn....

Nu måste jag nog faktiskt förflytta min lekamen utåt, för jag
dör av svält snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0