Tack!


Igår fick jag firas hos farmor o farfar med god mat.
Fick bla en stooor flaska, real stuff, champagne.
(Eddie Eddie Eddie, Darling!!! Cheers!!)
MMMMM va bra sugen på att sprätta den på hotellrummet,  
men hade blivit för jobbigt att kliva upp och möta dagen 03.00. 
Nä den som spar han har.

Ja jo när jag kom till jobbet igår morse så låg det ett paket i mitt fack!!! ÅÅÅH! !Va nice!
Tack Anna, gulliga du! (en bok som passar mig perfek! Drömhealerns väg)

Bjöd grabbarna på smörgåstårta och Idolfinal ikväll. Gott!!

Va lite kul....Jag tog med en låda med bandad godis till jobbet
för att önska mina arbetskamrater en God Jul. När jag kom hem från Götet idag
vid 16 va det bara 4 klubbor kvar. Ha ha!! Godissuget va starkt. Bra det!!

Nä bruden: GÅ O LÄGG DIG!!! Ska upp i tid. Hämta min betalda fettvåg, systemet,
försöka hitta nåt att ha på mig imorgonkväll, städa och helst tvätta oxå innan 15.00.

Tack o go´natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0