Surprise! och kidnappade bananer


KUL!!!  Blev totalt paff o lååång i ansiktet!!! Vid 9.30 dundrade hund, mamma, pappa, mormor o morfar med överraskningsbesök o tårta. Vilken en frukost!! Fick en ny dusch, en bok, vin och presentkort på bauhaus. Perfekt!!

Sen va hela gänget ute i Birsta. Vi satte mormor i en rullstol på Ikea.
Morsan körde, kolla dit, kolla dit, i ett rasandetempo.
Stackars mormodern hade inte en chans att hinna med. Men som vanlig fick vi skratta gott!!!

Köpt hårfärg. Oj då! Fick visst alienhand, vet inte riktigt hur förpackningen hamnade i korgen. Köpt e köpt!!

I mataffären när jag betalat så va mina älskade bananer borta.
"Köpte inte jag bananer ?" 
"Kolla kvittot"
Ja jo det stod bananer där......
"Har du tagit mina bananer ?", frågar jag människan som packade sina varor.
"Nämen oj, ja det har jag visst"
Hrmf...så fräckt att försöka knycka mina bananer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0