Sova sova sova

Hur trött kan man vara???? Kanske gå grund av högt blodtryck? Eller årstiden? Eller kanske jobbet? Kanske en mix av allt....Är väl inte konstigt att man blir mentalt utmattad av mörkret, brist på motion och tågförseningar.
Är alltid nåt och sen dessa självmördare. Tragiskt ja absolut!!! Men mycket problem blir det ju.
De allra flesta gapar o skriker ju inte när en sådan olycka hänt men vissa undrar man ju om det finns en hjärna överhuvudtaget. "ME  ME ME ME" bara jag som är viktig. Suck!! Give me a brek!!!!

ja det är väl inte konstigt att jag är så trött. Fast känns ju inte så kul att bara sova när jag väl är ledig......

Hittade iallafall en liten trevlig smyckesbutik i Göteborg. Liten men med mycket nice grejer.
Hade oxå en väldans bra eftermiddag med min kollega. Gick o strosade o
letade nånstans att äta på.
Då plötsligt är det nån som glor våldsamt o förföljer oss....skumt.....
"Hej jag undrar om jag kan få färga håret på dig, jag ska göra ett prov på Toni and guy"

????????????????????????????????????????????????????????????
Vad  kostar det, får jag ur mig skeptiskt. Kostar gratis. ja men då så OK, bara vi får gå o äta först, säger jag.

Sagt o gjort så blev det. Efter maten letade vi oss till T and G. Jag får slå mig ner i en stol och kilklen undrar vad jag har för färg i håret." Henna", svarar jag. Killen piper iväg och när han kommer tillbaka har han trista nyheter.
"Jag får inte färga ditt hår eftersom det är henna i det"

Snacka om att jag blev lååååång i fejjset!!!! SÅ JÄVLA TRIST!!!!!! Så bara kliva upp o gå därifrån.

Ja detta är väl fröken i ett nötskal, jag ska alltid snuvas på konfekten. Jag överlever, jag är van.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0