Julpynt????

Ja jo jag har faktiskt julpyntat .......eller jul o jul, nåt krafs blev det..................Ska ju ha några kollegor hem på lite förfest nästa lördag (julbord med Wallmans).
Som jag förstått så är dom huslig o pysslig bakar o så.....hmmmmmm.
Jag måste ju göra nåt känner jag, en liiiiten feeling av jul iallafall. Väldigt diskret blev det. Jag är ju inte den juligaste tjejen. Halloween är mer min grej. Vart tog alla maskerader vägen förrästen?? Tänk bara att få göra sig så ful som möjligt. JÄVLA SJUKT UNDERBART!!!
Då kan jag ju lyckas få till nåt iallafall.
Ska jag bli snygg krävs det lite alkohol i systemet. Ja, jag super mig snygg, försöker .

Förra året tog jag upp mina stackars så kallade julprylar från förrådet. Där va dom nerpackad i en kasse, o där låg dom tills dom åkte ner i källaren igen.

Glögg är gott dock. Hade en trevlig kväll  igår med min kollega Anette, delade världens minsta flaska. Sen va det bara att försöka vagga sig  till söms till discots dunkadunkadunka.

Ja nä nu är glaset slut på vin o jag borde sova. Tidig arbetsdag imorgon. Göteborg kallar.
Tomten, jag önskar mig snälla o trevliga förstaklass resenärer, tack!

Är visst nån dokumentär om Britney............Oj!!!! Jag är lyckligt lottad, jag har ett bra grått o anonymt litet liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0